we gaan naar Frankrijk

20 januari 2020 - Parijs, Frankrijk

Hoi allemaal wij zijn Isabel Luna en Joy en wij gaan op reis naar Frankrijk en we nemen jullie mee. we hebben er erg veel zin in. we gaan 7 dagen.

DAG 1

We gaan morgen naar Frankrijk!! We hebben er erg veel zin in. We gaan morgen vroeg, maar nu eerst wat eten, de koffers in pakken en dan gaan we Lekker slapen, welterusten.

DAG 2

Goedemorgen!!!  😄

We gaan wat eten ons klaar maken en dan gaan we naar Schiphol!!!

Yay we zijn er eindelijk. We gaan nu met een busje🚕 van Schiphol naar het hotel van Disney land Paris want, we gaan daar slapen en daar zijn we heel blij mee!!! Maar nu eerst wachten op het busje. Ja daar is de bus, we stappen in in en rijden naar het hotel. We zijn gearriveerd bij ons hotel, het heeft even geduurdt maar we zijn er eindelijk.

We hebben ingecheckt en we zijn in onze kamer. We hebben nog iets leuks want we gaan morgen naar het pretpark🎡🎠, YAAAYY!!!!!!!!😁 Maar nu eerst wat eten in ons hotel dan nog even chillen in onze hotel kamer en dan lekker slapen,Tot morgen.😃

DAG 3

Goedemorgen. We gaan lekker ontbijten en dan vertrekken we met een busje naar Disney Land Paris!!!!

We vertrekken  nu naar het pretpark we gaan natuurlijk wel in heel veel attracties bijvoorbeeld: Guardians of The galaxy ride ,Pirates of the Caribbean en ratatouille.

En natuurlijk gaan we wel wat suikerspin kopen en nog veel ander lekkers. Maar nu op naar de attracties tot zo!!! We zijn gearriveerd bij Disney Land Paris. We gaan nu kaartjes kopen en dan naar binnen. Ok we zijn nu binnen en we gaan nu zoeken naar alle attracties .Ok we hebben de attracties gevonden, we beginnen met de attractie: Ratatouille we hebben er zin in!!!!

DAG 4

Het was gisteren een lange en een super leuke dag. we bleven er tot 21:30 uur. maar we gaan vandaag lekker op het Strand liggen, gelukkig is het strand niet al te ver hier vandaan, maar we gaan alsnog met een busje omdat, het best druk is. We zijn gearriveerd op het strand, we gaan even een plekje zoeken. OMG we hebben het beste plekje ever!!! We liggen namelijk in een soort strandhutje maar niet al te afgelegen van het strand. We zijn lekker aan het chillen in ons hutje , en we gaan dadelijk lekker zwemmen in de zee zin in!! We zijn klaar met chillen en zwemmen en we gaan nu weer lekker naars ons hotel want het begint te regenen jammer :( Dadelijk gaan we lekker eten in ons hotel en dan gaan we lekker slapen want, we zijn heel erg uitgeput. Tot morgen.

DAG 5

goedemorgen allemaal.

We gaan vandaag weer naar Disney Land. En natuurlijk gaan we frietjes eten en we gaan een Frakeschake maken met donuts en ijs, het lijkt me nu al YUMMY!!!!!!!We gaan lopend omdat, het is super dicht bij zo super fijn. We zijn nu aan het lopen naar Disney Land Paris.  We zijn aangekomen bij de winkel waar we de shakes kunnen maken. Luna maakt eentje met aarbeien en chocolade yummy en ik (Isabel) maak eentje met cookie dough en chocolade zo yummy!!!!!!!,en Joy maakt er eentje met fruit en een beetje chocolade. Ook lekker!!!!!!! Even later...……. we zijn klaar met de shake te maken en, nu lekker naar het stadje , tot zo. We zijn in het stadje , en we gaan nu lekker SHOPPEN YAY!!!!!!!! Luna heeft wat broeken en een T- shirt, ik (Isabel) heb een eisje gekocht en een kort rokje en Joy heeft een broek. En trouwens je kan hier ontzettend goed shoppen. We zijn op zoek naar een mooi restaurantje, er zijn er zo veel , maar we hebben er een gevonden namelijk: L' avenue.

We zijn klaar met eten het was echt super lekker!!! We gaan nu weer naar het hotel even chillen en dan lekker slapen. Tot morgen.

DAG 6

goedemorgen. we hebben heel lekker geslapen.

We gaan vandaag lekker naar het zwembad met lekker veel glijbanen en naar een heel mooi en groot restaurant. Maar we beginnen eerst met even lekker ontbijten, Ik (Isabel) heb een lekker eitje gekookt voor ons allen, en Joy is even naar de bakker geweest YUM!!!

We zijn klaar met het ontbijt , en we gaan nu inpakken en dan op naar het zwembad. We rijden nu naar het zwembad. We zijn er , en nu een plekje zoeken en dan lekker zwemmen.

3 en een half uur later... We zijn klaar met zwemmen en gaan we nu weer naar het hotel. Tot zo. we zijn in het hotel en we gaan nu eten en dan helaas inpakken want dit is de laatste dag jammer... :( Tot morgen.

DAG 7

Goedemorgen. Het is helaas de laatste dag. En we moeten gaan inpakken jammer :( maar , we gaan wel nog naar de Eiffeltoren joepie we gaan eerst ontbijten en daarna gaan we naar de Eiffeltoren. We zijn aangekomen bij de Eiffeltoren en zijn er zijn drie trappen van ongeveer 360 treden trap , en daarna Gaan we schoppen. Vannacht om 03:30 gaan we helaas weer naar huis omdat , het vliegtuig dan pas vertrekt. We gaan nu alles pakken en wachten tot het tijd is om te vertrekken. Het is al heel laat , en het is bijna tijd om naar het vliegveld te vertrekken. We zijn uit het hotel , en we rijden nu naar het vliegveld. We zijn aangekomen op het vliegveld , en we zitten al in het vliegtuig maar helaas het vliegtuig heeft vertraging dus we zitten hier nog wel 10 minuten. Eindelijk we stijgen op na al die tijden. We zien jullie in Nederland tot straks. Poef ik ben uitgeput van al dat zitten en slapen maar , we zijn er eindelijk gekomen hallo Nederland. Dit was het einde van onze reis we vinden het super jammer maar ja het moet. We hopen dat jullie hebben genoten van onze reis , en wij gaan er weer vandoor naar huis. Doei Doei :D :).